דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה יתרונות לשווק תוכנה באמצעות מערכת הפצת תוכנה אוטומטית 

מאת    [ 19/05/2007 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 3904 פעמים ]

כיצרן תוכנה אתה בוודאי יודע עד כמה תהליך הפיתוח ארוך ומייגע, לא פחות מייגע מכך הוא תהליך השיווק וקידום המכירות של 'יצירת האומנות' שפיתחת. כעת כשגירסת המכירה שלך או גירסת החינם מוכנות להפצה, אתה בוודאי מחפש דרכים אפקטיביות להגיע לכמה שיותר משתמשים בכדי שיורידו את התוכנה שלך, ינסו אותה ולבסוף גם ירכשו אותה.

בשלב זה או אחר אתה מבין כי בכדי להגיע למטרות הנ"ל עליך להגיע לכמה שיותר משתמשים ובכמה שיותר אתרי הורדות וכך אתה מוצא עצמך עובר בין אתרי ההורדות המובילים וממלא טפסי הרשמה. עד כאן הכל טוב ויפה, הבעיה מתחילה כאשר אתה מגלה כי לכל אתר הורדות כזה ישנם כללים ותנאי הרשמה שונים, מה שגורם לך להתעכב בכל אתר כזה וכאשר אתה מגלה כי מדובר בעשרות ובמאות אתרים, אתה מוצא עצמך יושב שעות ארוכות ועוסק במלאכת מילוי טפסים מכאנית ומשעממת.

חישוב מהיר מראה כי דרוש יום עבודה מלא בכדי להרשם ל-50 אתרי הורדות וזאת אם אתה כבר מיומן במלאכה. רישום ל-700 אתרי הורדות הקיימים כיום תארך לפחות 112 שעות שהם 14 ימי עבודה מלאים!

זה היה רק עניין של זמן עד שיפותחו מערכות אפקטיביות שיוכלו לבצע את המלאכה באופן אוטומטי ובכך יוכלו מפתחי תוכנה או מנהלי שיווק לשחרר עצמם מפעולה מייגעת ומשעממת זו. ואכן פותחו מספר פתרונות מקצועיים המסוגלים לבצע פעולה זו בפחות משעת עבודה אחת.

זאת אומרת שבפחות משעת עבודה התוכנה שלך תוכל להיות מוכנה להורדה ע"י כמות גדולה מאד של משתמשים ולקוחות פוטנציאליים מרחבי העולם המבקרים בשלל אתרי ההורדות אליהם רשמת את התוכנה שלך. בחירה נכונה בכלי הפצת תוכנה מקצועי שכזה מגלמת בתוכה את היתרונות הבאים:

(1) חיסכון משמעותי בזמן, מאמץ ועלות.

(2) הרחבת מכירות התוכנה - באם המוצר שלך משתתף בתוכניות שותפים (Affiliates) למינהן, כלי ההפצה המקצועיים מאפשרים לך להרשם בעזרת קוד תוכנית השותפים שלך, שכן ישנם אתרי הורדות אשר תומכים בתוכניות שיתוף והם יעדיפו לקדם אותך על פני האחרים כיוון שהם ייהנו ממכירות התוכנה שלך.

(3) הגברת תנועה לאתר שלך - כאשר הלינק לאתר ולחנות המקוונת שלך מופיע במאות אתרי הורדות, אתה נחשף לכמות גדולה מאוד של משתמשים ולקוחות פוטנציאליים.

(4) שיפור דירוג האתר שלך במנועי החיפוש - כאשר הלינקים לאתר שלך נמצאים במאות אתרי הורדות פופולריים בעלי דירוג גבוהה במנועי החיפוש ובקטגוריה הרלוונטית למוצר שלך, אתה זוכה בליניקים איכותיים המפנים לאתר שלך, דבר המוערך מאד ע"י מנועי החיפוש, מה שמעלה את הדירוג שלך באותם מנועים ובעצם מזרים עוד תנועה איכותית לאתר שלך.

(5) יתרון מול המתחרים - אתה מסוגל להגיע בקלות ובמהירות ללקוחות פוטנציאליים חדשים לפני המתחרים שלך...

באם אתה מעוניין במידע נוסף ואיכותי על פתרונות הפצת תוכנה אוטומטית ובטיפים נוספים שיעזרו לך לקדם את התוכנה שפיתחת, אתה מוזמן לבקר באתר שלי המתמחה בנושא.
ירון לביא -
מתמחה בקידום אתרים ושיווק תוכנה
http://www.software-submission-guide.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב